5 Haziran 2008 Perşembe

garabet

bana, giz "niye çöl diyor hep", "niye köyüne gidip ağaca çıkmak istiyor", "niye bu şehirlerden sıkılıyor", "niye bizden kaçıyor" diye soruyorlar bazen.
ben şehirden sıkıldım.
lakin şehirden sıkılırken binlerce başka şeyden de sıkıldım. bu ne kötü, bu ne acı. amma halen güneş doğuyor, ben bekliyorum, müzik dinliyorum, sokağa çıkıyorum, insanları kırıyorum, yoruluyorum, anlaşılmıyorum, çöle kaçmak istiyorum, exupery olmak, sahra'da kaybolmak, taklamakan'da uyuyakalmak, istiyorum.

jeff şarkı söylüyor, ben bekliyorum.
"
i feel afraid and i call your name
i love your voice and your dance insane
i hear your words and i know your pain
with your head in your hands and her kiss on the lips of another
your eyes to the ground and the world spinning round forever
asleep in the sand with the ocean washing over"

ne diye yazdın diye sorarsanız, cevabım da sorularınıza soru katmaktan başka bir işe yaramayacak.
"dream brother, they're waiting for you like i waited for mine and nobody ever came..."

giz. 5haziran.

Hiç yorum yok: