21 Ağustos 2008 Perşembe

Ağustos Muhbiri

çok uzun zaman oldu, Roll almaya para filan bulamadım bir kaç hafta. sonra şehre vardım, paramı toparladım -beş lira yahu, el insaf- gittim aldım onu, açtım içini okudum, sayfalarını kokladım, kim ne yazmış, ne yapmış, hangi güzel müzisyenleri görmüş, baktım. bu dergi benim. evimin her köşesinde bir nüshası mutlak var, yatak altlarında kayıp sayılar.. ah benim güzel Roll'um..

*Eddie Vedder, Sean Penn'in Into The Wild filmi için yaptığı şarkılarını çalacağı kısa bir ABD turnesine çıkıyor, bu arada Pearl Jam de yoksullukla savaşan Robin Hood Vakfı yararına verdiği konserde üç milyon dolar topladı. ikibinsekizyüz kişi kapasiteli Beacon Tiyatrosu'ndaki konserin bazı biletleri ikibinikiyüzelli dolara alıcı buldu.
giz: Vedder, sana sesleniyorum. burada yüzyıllardır seni bekleyen bir sürü güzel çocuk var, tamam mı? ABD'den başka gezecek yer yok sanki. ben de izledim o filmi be ! ağladım hatta. Pearl Jam burada da fakirler var. sizinkilerden daha fakir hem de. zenci değiller, lakin, suratları isten pisten simsiyah kesiyor be İnci Reçellerim. peeh. dinleyen kim.


*Devendra Banhart yan projesi "Megapuss" için long play hazırlığında.
giz: öperim yanaklarından Devendra. benim evim olacak Eskişehir'de, her daim beklerim, long play'i benim evde hazırlayabilirsin.

*Rage Against The Machine'in solisti Zach De La Rocha, Mars Volta'dan John Theodore'la yepyeni bir grup kurdu. "One Day As A Lion"ın kendi adını taşıyan ilk EP'si çıktı bile. İkilinin "Wild International" adlı şarkılarını grubun Myspace sayfasından dinleyebilirsiniz.
giz: hey dostum, müziği hissedebiliyor musun?

*Bob Dylan bootleg'lerinin sekizincisi "Tell Tale Signs" adıyla ekimde yayınlanacak. İki Cd'lik albümde "Oh Mercy", "Time Our Of Mind", "Love and Theft" ve "Modern Times" dönemlerinden yayınlanmamış kayıtlar, bazı şarkıların alternatif versiyonları yer alacak.
giz: sanırım torunlarımı da büyütecek bu adam. yüce Bob, sessiz ozan. artık biraz dinlensen, biraz sakinleşsen diyorum bazen, sonra yiyorum laflarımı, sen böyle güzelsin; amma, mızıkan ve o kırılgan tavrınla daha bir güzelmişsin sanki, ha?

*Queen, konserlerde mikrofonu emanet ettiği Paul Rodgers'la ilk stüdyo albümünü ekimde yayınlayacak. "The Cosmos Rocks", Freddie Mercury'nin ardından yapılan 1995 tarihli "Made in Heaven"dan bu yana ilk Queen albümü olacak.
giz: ne diyonuz ya. yorulmaktan kastım buydu. sakinleşmekten, kastım. efsanelerin ismini söylerken bile destur diyor ademoğlu. isimden kazanma amaçlı bu ticari kaygılar.. ah ah..

*Jimi Hendrix'ten iki buluntu haberi: Stephan Stills'le otuz sene önce yaptığı kayıtlar, Stills'in deposunda ortaya çıktı. Hendrix'in 1967'de Londra'da Astoria'da kırdığı gitarın Noel Redding'in evinde bulunan parçalarıysa açık artırmayla satılacak. En az bir milyon dolar etmesi tahmin ediliyor. Hendrix iki kere daha sahnede gitar kırmış, ama o parçalar bulunamamıştı.
giz: ne bencil insanlar var arkadaş ya. adamın evinde Hendrix kayıtları duruyor, çıkartıp da bak biz nettik, demiyor. yahut, kafası o kadar LSD olmuştu ki, hatırlamıyor olabilir o kayıtları. ahah. kırdığın gitar olayım Hendrix.


benim cephemde de gidiş haberleri var tabi, Eskişehir'den ev tutacağım, bi de Eskişehirspor taraftarı olmayı düşünüyorum. buyurup gelin lütfen evime. eylül ortası, ekim sonu gibi, oralardayım artık.. es es es, ki ki ki...

giz.


1 yorum:

yağmur dedi ki...

birden kapı çalar da beni görürsen şaşırma.eskişehir her sene ziyaret edilesi hiç olmazsa tren yolculuğu özlenen bir yerdir bana.
istanbul da karşılaşamazsak yine oyuncağını getirmeye koşarak geleceğim.