25 Mart 2009 Çarşamba

eski şehrin toplaması



bin selam !
aşk, newroz niyetine suretinize dolsun.

sessizliğimi müzik sayesinde balla kesip, size bu soğuk ve gri kente nasıl bahar getirdiğimi anlatacağım.
tabi ki arada bir ellerimden kayıp gidiyor herşey. ama zoz'a sordum, diyor ki; gittikleri gibi dönerler. bahar bir bekleme halidir, yazı, yolu, hali, ahvali. bütün surete yeni renkler doldurmayı bekleme halidir.

öyleyse newroz vursun güneş niyetine saçlarınıza ve bin ışık gelsin zihninize kelam niyetine.


1.rast beste - neyzen tevfik
2.nothing without you (tery bina) - nusrat fateh ali khan
3.diaraby - ali farka touré
4.igzas - zuğaşi berepe
5.oy benum sevduceğum - erkan oğur & ismail hakkı demircioğlu
6.solom alejxem - budapest klezmer band
7.korean dogwood - devendra banhart
8.el hrig - hoba hoba spirit
9. yeh jo halka saroor hae - jeff buckley
10. yeniden - kara güneş
11. anvean - dembedem
12. kimse bilmez - mehmet güreli


İndirmekler:http://www.mediafire.com/download.php?zdkztjum2dn

1 yorum:

hamit dedi ki...

namesi bol, çok kral sarkılar pirim
kulagınız epey gelismistir bana gore
ve lezzet alirim dinledikçe. dua ederiz, yanlıs anlasılmasın

sizde dolanip durdugunuz sehirlerin
muziklerine kulak kabartıp, yurursunuz sokaklarinda
ararsınız sizde cennetin müziğini
heryerde

ve bilmeden ve fark etmeden belkide
sevap isler durusunuz, heryerde
bastıgınız her toprakta

duyma ustune,muzik ve nese
duyurmak ustune.

bil ki bu arıda
aldı senden sanki balı
ve dagıttı baska canlara
sevdiler cok onlarda
kaynagını anlattım, soledim nerden aldıgımı
ama muzıkler daha ilgi cekiciydi o anlarda.
sana, benim ettigim gibi dua edemediler, kusuruma bakma
ve kafana sen be guzel
kır ciceklerinden baska bir sey takma
senden bana, ve benden onlara,
niyetlerde ve kelamlarda yanlıslık yoktur, samimiyet daha baskındır.
ve bu sayede siz oyle buyuk sevap icinde, deryasında yuzer gibisiniz.
maasallah.
nede olsa paslasıcaz ahret gununde
sende en az bir kere soyle ama kendi kelamınla, kendi uslubunla
kullara, onun kullarına

hem sevmek hem korkmak
aynı anda birden cok duygu yogunlugu, bir degisik
kidir sarhos dedikleri o pir
korku basamagını da gecmistir.
ve hamd dan baska hic birseye ihtiyacı yoktur onun
acı dedikleri nedirki
cehennemde bizden degilmidir
deyip, varlıga, esas gerceklige ulasmıstır, Allah bilir.


velhasıl, dua ile müzik ile anarim bu senin muzıkleri her dinledigimde
nameler beni yureklerden vurmustur,
bir yerlerden ,bu nameler yakalar beni ama senle alakası yok. ve bu oyle birsey ki, dınledıkce, cogalıyor.
duymak bes duyuda ayrı bir anlama sahip benim aklımda, belki yeterince cabalamıyoruz.
ama muzıkler guzel ve devamı beklenir. dusunsene birkere

neyse