24 Şubat 2008 Pazar

Eugene Francis Jnr.

Sokak savaşçılarımız vardır. Bazıları müzik yapar, bir kısmı tiner çeker, ötekisi dans eder, filan.. Güzel çocuklardır hepsi lakin. Birbirinden daha iyi cümleler kurmak için yormazlar kendilerini, sokakta yaşayıp, kendilerine düşten evler kurarlar..

Eugene Francis Jnr da onlardan biri, desem, hiç mi hiç yanılmam. Ama onlardan bir farkı var, onun kafasında tüyler var! Onun kafasında bir sürü Kızılderili tüyü var. Müziğinde bir Kızılderililik yok ama, aldanmayınız..

İngiltere’den varıyor bu tarafa müziği, yer yer bildik, tanıdık tınlasa da garip bir büyü sarıyor etrafımı dinlerken, biraz çocukluk tınlıyor müziğinden, büyümek isteyen, ama öteki taraftan korkan, hayatın gerçeklerinden. Ama gördüğümüz bir şey var, iyi gitar çalıyor ve gözleri çok güzel.

Adem’den Bright Eyes’a kocaman bir liste yapmış kendine “seviyorum yahu” diye. Biraz daha dikkatli dinleyince hepsinden bir şey bulabiliyorsunuz müziğinde, sesi müziğe ikinci melodiyi ekliyor gibi..

Kızılderili ruh var ya bir köşede de, ister istemez içiniz ısınıyor zaten ilk bakışta.
Ben çok sevdim, çok beğendim, pamuklara sarasım geldi, festival yapacağım ilk onu çağıracağım, görürsünüz hepiniz.

Ha derseniz ben de dinleyeceğim, şuradan buyrunuz:

myspace
legion presents

Hiç yorum yok: