30 Ocak 2008 Çarşamba

Devendra means at home.

ÖSS'ye gerçek anlamda çalışmadığımı itiraf etmeliyim. lakin zevkle yaptığım bazı işler de yok değil. misal, doğa ana'nın oyunlarıyla pek güzel vakit geçiriyorum bu aralar. ho la Gaja, çok yaşa Gaja!

dersane ev ve okul arasında müthiş bir hayat sürüyorum. arada müzik dinlemeyi ihmal ediyorum, yazı yazmıyorum, kafa dinlemiyorum, insanlarla konuşup vakit kaybediyorum; zira düşüncelerin yarısını felce uğratıp, kalan yarısını öldürüyorum. ilk kez kış mevsiminden bu kadar sıkıldım, oysa en sevdiğim dört mevsimden biridir kış. şimdi hep bahar olsun istiyorum. hep birileri gelsin ve konaklasın istiyorum evimde. hiç gitmesinler, bereketleriyle, güzellikleriyle hep orada, içimde, evimde kalsınlar.

ben, çalışmam. nefret ederim çalışmaktan. rimbaud gibi tıpkı. onun kadar da yalancıyımdır. lakin o, jean nicholas arthur rimbaud, sıkı yürür. benim gibi biri, dik bile duramayan giz, hiçbir zaman onun kadar inandırıcı olamayacağım. kendime bile.

gitmem gerekiyor.
devendra banhart dinleyiniz. "ev"de hissettiriyor. aşık ediyor, özletiyor, ağlatıyor, güldürüyor filan..

beni biriniz yollasa başka diyarlara? lakin bunca evsizlikten ve huzursuzluktan pek bunaldım.

giz.

2 yorum:

pk. dedi ki...

ben de öyle yaptım. çalışmadım, "bişey" de yapmadım, geçti. bi şey daha yaptım, kafayı yedim. iyi bi kafayı yeme değildi ama. suyun içindeyken insan olduğunu ve solungaçların olmadığını unutup suyun altında nefes almaya başlamak gibi değildi mesela. sen yapma.

kar yağsa geçer mi belki bu bunaltın? üstü örtülür belki biraz beyazla. insanın öss senesinde yağmaması haksızlık oluyo, geçen seneden biliyorum.

Bil. dedi ki...

Giz.

Sen yazdıktan 4 yıl sonra okuyorum bu yazıyı. Gelişi güzel tıklamıştım oysa üzerine. Bilmiyordum içeriğini. Senin o zaman hissettiğin gibi hissediyorum. En azından ona çok yakın bir şeyler.

Biliyor musun bir kaç gün önce dershanedeki hocaya "Burada mantıklı şeyler yaptığımızı düşünmüyorum" dedim. "Şimdi bunları düşünmenin sırası değil" dedi. Hangi sırayla düşünmemiz gerekiyor giz.?

Şimdi ben evdeyim. Devendra dinliyorum. Sakinim. Geçecek.